Problematyka uzupełniająca – – dla coachów – specjalizacja pedagogika

Opublikowany Autor admin


ZADANIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Miss Marca; Zach Cregger, Trevor Moore
  • Noe; Andrzej Kondratiuk, Kac Vegas; Todd Phillips
  • We władzy ojca; Paolo Taviani, Vittorio Taviani
  • Depresja gangstera; Harold Ramis, Podwójny blef; Neil Jordan
  • Babel; Alejandro González Iñárritu
  • Tato; Maciej Ślesicki, Zezowate Szczęście; Andrzej Munk
  • Mystery Train ; Jim Jarmusch, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • My, dzieci z dworca Zoo; Uli Edel
  • Ptasiek; Alan Parker, Smak wolności; Barry Levinson
  • Wożąc panią Daisy; Bruce Beresford
  • Egzorcysta; William Friedkin

    ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Ramones, The, Ramones, The
  • Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Oasis, Supersonic, AC/DC, Whole Lotta Rosie
  • Swans, Children Of God, Metallica, Ride The Lighting, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Joy Division, Closer

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego artykułowania skomplikowanych instrukcji. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę łykania jednej znastępujących tabletek:

  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 199.2, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złozone z kortykosteroidami w średnich dawkach
  • 197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu