ZADANIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Miss Marca; Zach Cregger, Trevor Moore
Noe; Andrzej Kondratiuk, Kac Vegas; Todd Phillips
We władzy ojca; Paolo Taviani, Vittorio Taviani
Depresja gangstera; Harold Ramis, Podwójny blef; Neil Jordan
Babel; Alejandro González Iñárritu
Tato; Maciej Ślesicki, Zezowate Szczęście; Andrzej Munk
Mystery Train ; Jim Jarmusch, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
My, dzieci z dworca Zoo; Uli Edel
Ptasiek; Alan Parker, Smak wolności; Barry Levinson
Wożąc panią Daisy; Bruce Beresford
Egzorcysta; William Friedkin
ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Ramones, The, Ramones, The
Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Oasis, Supersonic, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Swans, Children Of God, Metallica, Ride The Lighting, Sting, …Nothing Like The Sun
Joy Division, Closer
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego artykułowania skomplikowanych instrukcji. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę łykania jednej znastępujących tabletek:
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
199.2, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złozone z kortykosteroidami w średnich dawkach
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu