Potwierdzamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne zezwala się na tu przedstawione publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
gra lingwistyczna : „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.” oraz „Polki w przestrzeni publicznej”
symulacja komunikacyjna – „Limeryk – charakterystyka i konkretyzacje gatunku” oraz „Media jako czwarta władza”
symulacja edukacyjna – „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm” oraz Symulacje Biznesowe i „Język jako narzędzie komunikacji w wieloosobowej fabularnej grze komputerowej World of Warcraft”
symulacja menedżerska – „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego” i „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
symulacja strategiczna – „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim” i „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci”
gra edukacyjna – „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja” i „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
symulacja menedżerska : „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich” oraz „Hiszpania a Polska – dwa obrazy katolicyzmu w zjednoczonej Europie”
gra komunikacyjna – „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” i „Charakterystyka wybranych subkultur młodzieżowych”
gra komunikacyjna : „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na danych źródłowych z filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li” oraz „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”